Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe sep. 2017 Versiunea pentru printare
Ordinea de zi pentru ședința Biroului permanent al Camerei Deputaților
din 1 septembrie 2017 ora 14:30

1. Ordinea de zi pentru ședințele Camerei Deputaților
aprobată. Cu modificări
   1.1  Situația privind împlinirea termenelor constituționale
   1.2  Lista inițiativelor legislative pentru care termenele de depunere a rapoartelor comisiilor sunt depășite
2. Programul de lucru al Camerei Deputaților
aprobat. Cu modificări
   2.1  Secretari de ședință
aprobați
3. Solicitare din partea Grupului parlamentar PNL privind ”Ora prim-ministrului”
luni, 4.09.2017, ora 16,30
4. Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților
aprobată. Procedura de urgență solicitată de inițiatori nu a fost aprobată
5. Informare privind inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților, care se dezbat în ședința comună a celor două Camere ale Parlamentului
La Birourile permanente reunite
6. Moțiunea simplă cu titlul ”Când Sănătatea va fi fost o prioritate”
nu se mai dezbate
7. Memorandum Intern: Prioritățile Camerei Deputaților în perspectiva Președinției române a Consiliului UE
la Comisiile angrenate în desfășurarea reuniunilor. Termen:14 septembrie 2017
8. Calendarul activităților interparlamentare cu parlamentele naționale - al doilea semestru al anului 2017, transmis de domnul Antonio Tajani, președintele Parlamentului European
la Comisia pentru afaceri europene și liderilor grupurilor parlamentare
9. Scrisoare din partea domnului Victor Negrescu, Ministrul delegat pentru Afaceri Europene, prin care transmite lista directivelor UE pentru care termenul de transpunere a fost depășit și ale căror acte de transpunere se află în procedură parlamentară și, respectiv, directivele UE cu termen de transpunere în semestrul al doilea al anului 2017
la Comisia pentru afaceri europene și la comisiile sesizate în fond cu respectivele inițiative legislative
10. Scrisoare din partea doamnei Lia-Olguța Vasilescu, Ministrul Muncii și Justiției Sociale, referitoare la dezbaterea în regim de urgență a Legii privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.96/2016 pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniile educației, cercetării, formării profesionale și sănătății (PLx 12/2017) trimisă de Președintele României spre reexaminare Camerei Deputaților
la Comisia pentru muncă și protecție socială și la Comisia pentru învățământ, știință și sport
   10.1  Scrisoare din partea domnului Viorel Ilie, Ministrul pentru Relația cu Parlamentul, prin care transmite adresa Ministrului Muncii și Justiției Sociale, referitoare la Legea privind aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 96/2016
la Comisia pentru muncă și protecție socială și la Comisia pentru învățământ, știință și sport
11. Solicitare din partea doamnei deputat Raluca Turcan, liderul Grupului parlamentar PNL
depășită
12. Solicitare din partea Grupului parlamentar al Partidului Național Liberal
depășită
13. Solicitări din partea Comisiei pentru apărare, ordine publică și siguranță națională și a Comisiei juridice, de disciplină și imunități referitoare la o propunere legislativă aflată în procedură legislativă la Camera Deputaților (Pl x 211/2017)
aprobate
14. Solicitare din partea doamnei deputat Camelia Gavrilă
la Comisia juridică, de discciplină și imunități pentru formularea unui punct de vedere
15. Raportul anual de activitate pe anul 2016 al Departamentului pentru Lupta Antifraudă - DLAF
la Comisia pentru afaceri europene, la Comisia juridică, de disciplină și imunități și liderilor grupurilor parlamentare
16. Memorandum Intern: Măsuri ce decurg din solicitarea nr. 2/7625/24 august 2017 din partea Primăriei Municipiului București – CreArt, cu privire la evenimentul iMapp Bucharest
aprobat
17. Memorandum intern: Solicitare din partea TVR Internațional
aprobat
18. Scrisoare din partea Ministerului Finanțelor Publice - Agenția Națională de Administrare Fiscală
la Comisia pentru cultură, arte, mijloace de informare în masă și la Comisia pentru buget, finanțe și bănci
19. Proiect de Decizie privind stabilirea atribuțiilor vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților
DBP nr.10/2017

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București duminică, 5 aprilie 2020, 8:14
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro