Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-prezent > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe feb. 2018 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Biroului permanent al Camerei Deputaților din 20 februarie 2018 ora 10:00

Ședința a început la ora 10,04.

Lucrările au fost conduse de domnul Petru Gabriel Vlase, vicepreședinte al Camerei Deputaților.

Au participat: domnul Florin Iordache, doamna Carmen-Ileana Mihălcescu și domnul Ben-Oni Ardelean - vicepreședinți, domnul Georgian Pop și domnul Cristian-Gabriel Seidler - secretari, domnul Ion-Marcel Ciolacu, domnul Seres Denes și domnul Dragoș Gabriel Zisopol - chestori, domnul Vasile-Daniel Suciu - Grupul parlamentar al PSD, domnul Dan Vîlceanu - Grupul parlamentar al PNL, domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui - Grupul parlamentar al USR, domnul Szabo Odon - Grupul parlamentar al UDMR, domnul Ștefan-Alexandru Băișanu - Grupul parlamentar ALDE, domnul Eugen Tomac- Grupul parlamentar al PMP, și doamna Silvia-Claudia Mihalcea - Secretarul general al Camerei Deputaților.

Invitați: doamna Ștefania Bîrlibescu - Ministerul pentru relația cu Parlamentul, domnul George Ionuț Dumitrică- secretar general adjunct, domnul Georgică Tobă - secretar general adjunct interimar, domnul Gabriel Stecoza și domnul Ștefan Lagunovschi - Departamentul Secretariatului Tehnic, doamna Adriana Diaconescu - Direcția pentru organizarea lucrărilor în plen, domnul Sorin Berbece - Direcția pentru lucrările și secretariatul comisiilor, doamna Gabriela Enea - Direcția comunicare și relații publice, doamna Andreea Stăncescu - director general Cabinet Secretar general, și domnul Alexandru Tănase - Departamentul Tehnic.

*

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Dacă la ordinea de zi a ședinței de Birou sunt observații. Nu sunt.

Avem două puncte.

Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților

PUNCTUL 1

Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent al Camerei Deputaților

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Notă cu privire la inițiativele legislative înregistrate la Biroul permanent.

Dacă aveți observații.

Și o cerere de procedură de urgență.

Da, domnule Suciu.

Domnul Vasile-Daniel Suciu:

Domnule președinte, la primul punct pe ordinea de zi urma să stabilim și să decidem termenele pentru amendamente și raport, și vă propun: pentru amendamente - termenul să fie astăzi, 20 februarie, iar pentru depunerea raportului - 21 februarie, și înscrierea pe ordinea de zi a dezbaterii de mâine și votului final sub rezerva primirii raportului.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Obiecții?

Aprobat.

Da, domnule Năsui.

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Aveam o obiecție.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Nu v-am văzut.

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Deci, practic, am ridicat mâna.

Ideea este că - adică doriți ca tot astăzi să intre pe ordinea de zi a Camerei și tot astăzi să fie termenul pentru depunere de amendamente?

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Ordinea de zi a Camerei mâine.

Astăzi - comisii.

Mâine.

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Și termenul de depunere de amendamente să fie tot azi.

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Da.

Domnul Claudiu-Iulius-Gavril Năsui:

Păi și nu vi se pare exagerat de scurt - termen de depunere de amendamente astăzi pe astăzi?

Domnul Petru Gabriel Vlase:

V-ați lămurit, da?

Solicitare din partea doamnei deputat Adriana-Doina Pană privind efectuarea unui concediu cu plată

PUNCTUL 2

Solicitare din partea doamnei deputat Adriana-Doina Pană privind efectuarea unui concediu cu plată

Domnul Petru Gabriel Vlase:

Solicitare din partea doamnei Pană privind efectuarea unui concediu cu plată.

Obiecții? Nu sunt.

Altceva dacă mai aveți. Nu.

Mulțumesc.

*

Ședința s-a încheiat la ora 10,06.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București sâmbătă, 30 mai 2020, 19:31
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro