Plen
Sittings of the Chamber of Deputies of May 29, 2006
Abstract of the sittings
Full-text of the sittings
Published in Monitorul Oficial no.88/08-06-2006

Parliamentary debates
Calendar
- Chamber of Deputies:
2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
2002 2001 2000
1999 1998 1997
1996
Query debates
for legislature: 2016-present
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996

Meetings broadcast

format Real Media
Last meetings
19-03-2020 (joint)
Video archive:2020 2019 2018
2017 2016 2015
2014 2013 2012
2011 2010 2009
2008 2007 2006
2005 2004 2003
You are here: Home page > Parliamentary Business > Debates > Calendar 2006 > 29-05-2006 Printable version

Sittings of the Chamber of Deputies of May 29, 2006

4. Primirea de răspunsuri la interpelările adresate primului ministru și membrilor Guvernului:  

   

(Ședința este condusă în continuare de doamna Daniela Popa, vicepreședinte al Camerei Deputaților.)

 
 

Doamna Daniela Popa:

Bună seara, stimați colegi.

Deschidem ședința consacrată răspunsurilor orale la întrebări.

 
Ionica Constanța Popescu

Primul răspuns, doamnei deputat Ionica Popescu, Grupul parlamentar al Partidului Conservator, interpelare referitoare la memoriul domnului Constantin Stoica.

Răspunde, din partea Ministerului Administrației și Internelor, domnul secretar de stat Mircea Alexandru. Vă rog, domnule secretar de stat, aveți cuvântul.

 

Domnul Mircea Alexandru:

Mulțumesc, doamnă președintă de ședință,

Stimată doamnă deputat,

În legătură cu interpelarea dumneavoastră prin care solicitați ministrului administrației și internelor să dispună analizarea și întreprinderea demersurilor legale ce se impun în vederea soluționării cazului doamnei Stoica Liliana Maria care, în zilele de 30 și 31 noiembrie 2003, ar fi fost amenințată telefonic și, respectiv, agresată fizic și amenințată de către persoane necunoscute în legătură cu activitatea desfășurată de soțul acesteia, în calitate de președinte al sindicatului Speranța, din Orăștie, vă comunicăm următoarele:

În anul 2003, domnul Stoica Constantin Nicolae era președintele sindicatului Speranța - Orăștie, din cadrul Uzinei mecanice din localitate, sindicat ce avea un număr de 230 de membri.

În cursul aceluiași an, în sindicatul respectiv s-au înscris circa 100 de angajați ai Societății Comerciale Sogeco SRL - Orăștie, context în care, între conducerea societății și liderul sindical s-a creat un litigiu cu privire la accesul în incintă și la punerea la dispoziție a unui spațiu pentru desfășurarea activității sindicale. Atât conducerea societății comerciale, cât și liderul sindical au introdus în justiție mai multe acțiuni, unele, încă, nefinalizate. În prezent, la SC Sogeco SRL, sindicatul are trei membri.

Pe fondul acestui litigiu, la data de 30.10.2003, în jurul orei 11,00, domnul Stoica Constantin Nicolae a depus o reclamație scrisă la Poliția municipiului Orăștie, prin care sesiza că, în aceeași dimineață, soția domniei sale, Stoica Liliana, a primit un telefon de amenințare pe postul fix de la domiciliu, de la un bărbat necunoscut, care i-a cerut să-l determine pe soțul dumneaei să renunțe la formarea sindicatului în cadrul Societății Sogeco SRL, amenințând-o că le va da foc la casă și îi va omorî.

Reclamantul a solicitat măsuri pentru identificarea persoanei care a transmis mesajul de amenințare. Lucrarea a fost înregistrată sub numărul 280250/31.10.2003. Înainte de a depune reclamația, în jurul orei 9,15, în aceeași zi, petentul a sesizat și conducerea Parchetului de pe lângă Judecătoria Orăștie.

Poliția, în colaborare cu petentul, a întreprins imediat măsuri pentru identificarea făptuitorului, între care și aceea de a-i propune petentului să achiziționeze un telefon cu identificarea apelantului. În aceeași zi, domnul Stoica Constantin Nicolae s-a deplasat cu un polițist la sediul Romtelecom Orăștie, de unde și-a și achiziționat un astfel de aparat.

În dimineața următoare, respectiv pe 31.10, la orele 9,20, domnul Stoica Constantin Nicolae a sesizat telefonic Poliția municipiului Orăștie cu privire la faptul că soția domniei sale, fiind singură la domiciliu, a fost atacată de doi indivizi mascați cu cagule, îmbrăcați în combinezoane de culoare neagră, care au legat-o și au amenințat-o, precizând că amenințările vin din partea conducerii aceleiași firme. Reclamația a fost, și aceasta, înregistrată în evidențele lucrărilor penale la Poliția municipiului Orăștie.

Pe 25.11.2003, s-a dispus începerea urmăririi penale în cauză, sub aspectul săvârșirii infracțiunii de lipsire de libertate în mod ilegal și violare de domiciliu, fapte prevăzute de art. 189 și respectiv 193. Cercetările au fost coordonate de către conducerea Inspectoratului de Poliție și de un colectiv format din lucrători de la serviciul de investigații criminale.

Menționăm că dintre persoanele care au fost prezente, în perioada critică, în apropierea locuinței părții vătămate nici una nu a confirmat prezența unor persoane suspecte și nici nu a putut să furnizeze date care să susțină acuzația.

De asemenea, s-au efectuat verificări pentru depistarea unor eventuale numere de telefon de pe care s-au adresat amenințările la care făceau referire soții Stoica, rezultatul fiind negativ iar la examinarea medico-legală a doamnei Stoica, nu s-au evidențiat semne de violență.

Dosarul este și în atenția Parchetului, în perioada ianuarie - august 2005, aflându-se, efectiv, la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia.

Cercetările în cauză sunt continuare conform competențelor, de către Poliția municipiului Orăștie, sub coordonarea Parchetului de pe lângă Judecătoria Orăștie, dosarul fiind analizat împreună cu conducerea acestui parchet și stabilindu-se activități specifice în vederea lămuririi împrejurărilor exacte ale comiterii faptei și identificării autorilor.

Dosarul este înregistrat la Poliția Orăștie cu numărul 131761, fiind în atenția conducerii inspectoratului, cum am mai arătat.

În cursul cercetărilor, la data de 20 februarie 2004, domnul Stoica Constantin a reclamat iarăși că, în ziua respectivă, a primit cinci telefoane, apeluri, pe telefonul mobil și pe cel fix, de la serviciu, convorbirile telefonice constând în amenințări la adresa sa. Prin intermediul Romtelecom-ului, a fost identificată cartela telefonică cu care s-au efectuat apelurile respective și s-a stabilit că aceasta a fost folosită pentru convorbiri cu persoane din anturajul familiei atât înainte (cea din luna decembrie 2002), cât și ulterior, în convorbiri obișnuite, să zicem, cu caracter familial către telefonul mobil al reclamantului sau al unor rude apropiate.

Menționăm că cercetările sunt îngreunate, în acest caz, și datorită dificultăților reclamantului de a explica situația expusă precum și datorită absenței unor elemente materiale care să probeze existența faptelor reclamante.

Vă mulțumim.

Cu deosebită stimă, ministrul de interne.

 
 

Doamna Daniela Popa:

Vă mulțumesc, domnule secretar de stat.

Doamna deputat, dacă sunteți mulțumită de răspuns? Da? Este în regulă. Mulțumesc.

 
Valeriu Tabără

Urmează răspunsul la interpelarea domnului deputat Valeriu Tabără, Grupul parlamentar al PD, referitoare la strategia ministerului și măsurile împotriva dezastrelor.

Din partea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale răspunde domnul secretar de stat Dănuț Apetrei.

Domnule secretar de stat, aveți cuvântul. Vă rog.

 

Domnul Dănuț Apetrei (secretar de stat, Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale):

Vă mulțumesc, doamna președintă.

La interpelarea domnului deputat Valeriu Tabără vă comunicăm următoarele, stimate domnule deputat.

Sectorul de îmbunătățiri funciare este un sector important în cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale și are un rol complex în domeniul economic, social și de protecție a mediului.

Sursele bugetare alocate și lucrările realizate. În perioada 1991-2006, au fost alocate, pentru sectorul de îmbunătățiri funciare, volume de investiții totalizând 70 de milioane dolari americani, reprezentând circa 3 - 4 % din necesar.

Se desprinde concluzia subfinanțării acestui sector atât în domeniul investițiilor, cât și al activităților de întreținere și reparații, unde fondurile alocate nu au depășit 25 % din necesar. Neasigurarea, la nivelul necesarului, a fondului pentru lucrările de întreținere și reparații, a făcut ca starea infrastructurii de îmbunătățiri funciare, inclusiv a celei de apărare împotriva inundațiilor, să deterioreze continuu.

Fondurile de investiții au fost alocate, în principal, pentru continuarea obiectivelor de îmbunătățiri funciare aprobate înainte de 1990, în special a celor de irigații.

La evoluția numărului de salariați, vă putem spune că una din consecințele subfinanțării, cu un impact social puternic, dar și odată cu aplicarea Legii 138/2004, evoluția numărului de salariați este într-o scădere continuă, de la 22.000 în 1994, la 4.800 în 2006.

Vizavi de liniile directoare ale strategiei ministerului, vă putem spune următoarele: se dorește încurajarea și stimularea constituirii de noi organizații de îmbunătățiri funciare; se delimitează, în cadrul amenajărilor de irigații zonele viabile economic în cadrul cărora se poate asigura dezvoltarea durabilă a unei agriculturi comerciale specifice; se elaborează un program de implementare a măsurilor de valorificare a infrastructurii de irigații din zonele și/sau amenajările care nu s-au dovedit viabile din punct de vedere economic și se elaborează și, totodată, implementează un program de investiții cu privire la reabilitarea unor lucrări de infrastructură, la amenajarea cu lucrări de îmbunătățiri funciare a unor noi suprafețe de teren; se ameliorează prin lucrări de îmbunătățiri și unele terenuri degradate.

Vizavi de strategia ministerului de refacere a digurilor de la Dunăre pe termen scurt, se prevăd următoarele aspecte: refacerea incintelor îndiguite cu destinația avută înainte de inundație prin închiderea breșelor; se reconsideră asigurările de calcul în vederea reproiectării acestor diguri; se realizează unele secțiuni specifice, practic deversoare cu stăvilare; se realizează linii de apărare suplimentare, practic, acele diguri inelare; se reactualizează planurile de apărare împotriva inundațiilor la incintele de la Dunăre; se promovează un studiu de reabilitare, modernizare și reecologizarea amenajărilor din cadrul incintei îndiguite a Luncii Dunării ca urmare a schimbărilor drastice de climă și hidro de pe cursul acestui fluviu.

Analizeze economice, sociale și valorile de mediu vor fi realiste și trebuie să permită ministerului alegerea celei mai bune strategii în acest domeniu care, în prezent, face obiectul a numeroase controverse de la soluții radicale de renunțare la linia de apărare la Dunăre, până la soluții complementare din punct de vedere tehnic și de renaturare a Luncii Dunării, practic, acel coridor verde de care se vorbește mereu.

Anexat, veți primi, domnule deputat, situația investițiilor în perioada 1991-2006, obiective de apărare împotriva inundațiilor și de prevenire a alunecărilor de teren prin programul SAPARD și evoluția numărului de salariați din Sectorul de îmbunătățiri funciare.

Vă mulțumesc.

 
 

Doamna Daniela Popa:

Și eu vă mulțumesc, domnule secretar de stat.

Domnul deputat Valeriu Tabără. Vă rog, aveți cuvântul, domnule deputat.

 
 

Domnul Valeriu Tabără:

Doamna președintă,

Domnilor colegi, atâția câți suntem în sală,

Vreau să vă spun că acest punctul de vedere pe care am să-l exprim acum nu se referă la domnul secretar de stat Apetrei. Vă mărturisesc, așa cum i-am spus și domniei sale, mă așteptam ca aici să vină domnul secretar de stat care răspunde de sectorul producție și de aceste strategii și, de ce nu, poate chiar un material care să aducă, etapizat, tot ceea ce s-a făcut în sectorul acesta al îmbunătățirilor funciare.

Spun acest lucru pentru că, deși trecem dintr-un dezastru în altul, ne trezim, de fiecare dată, descoperiți pe strategii care nu au obiective și, mai ales, termene foarte precise și, în același timp, sursele financiare.

Spun acest lucru pentru că toate restructurările care s-au făcut după 1996 în sistemul de îmbunătățiri funciare au avut drept obiectiv reducerea personalului și reducerea fondurilor care s-au alocat pentru ceea ce înseamnă reconstruirea, întreținerea și, respectiv, punerea în sistem de funcționare a sistemelor de îmbunătățiri funciare. Și iată ceea ce s-a întâmplat și anul trecut și ceea ce s-a întâmplat și anul acesta.

Interpelarea mea nu se vrea un atac la minister ci se vrea o atenționare a Guvernului României actual în ceea ce privește importanța acestui sector și, în același timp, este o țintă spre cei care fac diverse strategii pentru Dunăre.

Dunărea a fost gândită în ceea ce înseamnă amenajarea ei și, mai ales, protecția împotriva inundațiilor, de mari minți ale acestei țări și nu de ieri, de alaltăieri și nu de 50-60 de ani, ci de peste 100 de ani; ceea ce s-a construit acolo este într-o corelare directă cu ceea ce are Ungaria, cu ceea ce are Austria și, respectiv, Germania, în preajma marilor râuri și în preajma Dunării.

Eu atrag atenția că acest sector este, poate, mai important decât multe altele din zona rurală și care ar trebui să fie abordat nu numai de Ministerul Agriculturii, ci de Guvern. Poate chiar într-un sector foarte special, cu o comisie specială, cu oameni de știință, cu oameni care au lucrat în sistem și pe care, mai devreme sau mai târziu, vom fi obligați să-i reabilităm.

De aceea am făcut această interpelare.

Mărturisesc că așteptam, într-adevăr, o responsabilitate din partea nu a domnului ministru, repet, care se ocupă de un cu totul alt sector în Ministerul Agriculturii, ci din partea domnului ministru Flutur și, respectiv, a domnului secretar de stat Lazin.

Nu este prima dată când nu se răspunde pe linia pe care o au ca responsabilitate în minister și, din acest punctul de vedere, eu îmi declar o anume nemulțumire față de relația directă între problematica pe care o ridicăm și răspunsurile pe care le primim.

Mulțumesc mult.

 
 

Doamna Daniela Popa:

Mulțumesc, domnule deputat.

Sper ca aceste lucruri se vor transmite ministrului pentru relația cu Parlamentul.

 
Gheorghe Chiper

Tot din partea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, respectiv domnul secretar de stat Dănuț Apetrei oferă răspuns la interpelarea domnului deputat Gheorghe Chiper, Grupul parlamentar al PSD, referitor la politizarea administrației și de promovare în funcții publice a incompetenței generate de nepotism, clientelism și impostură.

Aveți răspunsul la această interpelare? Vă rog, domnule secretar de stat, aveți cuvântul.

 

Domnul Dănuț Apetrei:

Mulțumesc, doamna președintă.

La interpelarea formulată de dumneavoastră, domnule deputat Chiper, vă comunicăm următoarele.

Concursul pentru ocuparea funcțiilor publice de execuție vacante s-a organizat și desfășurat la Agenția de Plăți și Intervenții pentru Agricultură în baza Avizului nr. 7601, dat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, cu respectarea prevederilor legale din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/2006 privind unele măsuri pentru întărirea capacității administrative a României pentru integrarea în Uniunea Europeană și pe baza HG 1209/2003 privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici.

Menționăm faptul că proba scrisă a concursului s-a desfășurat sub formă de text grilă, fapt ce a facilitat comunicarea dintre candidați în legătură cu variantele corecte.

Având în vedere acest aspect, comisia a decis ca interviul să fie extrem de riguros pentru a se putea selecta, într-adevăr, cele mai pregătite persoane în domeniu.

Referitor la modul în care a fost evaluată pregătirea fiecărui candidat în parte, la proba de interviu, menționăm că din comisia de concurs, fac parte, așa cum prevede HG 1209/2003, membrii care întrunesc următoarele condiții: sunt funcționari publici care dețin o funcție publică echivalentă cu funcțiile publice pentru care se organizează concursul, au cunoștințele necesare evaluării probelor de concurs, au experiență în evaluarea cunoștințelor și aptitudinilor candidaților, specifice fiind procesul de recrutare a acestor cunoștințe iar unul dintre membri este reprezentantul Agenției Naționale a Funcționarului Public.

Având în vedere art. 3, lit. f, din HG 1209/2003, principiul transparenței în domeniul organizării și dezvoltării carierei funcționarilor publici, este principiul potrivit căruia instituția publică are obligația de a pune la dispoziția tuturor celor interesați informațiile de interes public referitoare la cariera respectivă. Așa cum prevede procedura de organizare a concursurilor pentru ocuparea funcțiilor vacante, conform art. 11, alin. 6 din HG 1209/2003, după începerea comunicării subiectelor, este interzis accesul în sala de concurs a altor persoane în afara membrilor comisiei de concurs, precum și a persoanelor care asigură secretariatul comisiei, respectiv supravegherea desfășurării probei.

În ceea ce privește desfășurarea concursului la Euroregiunea Timișoara, unde a participat și sucursala Arad, menționăm faptul că din comisia de concurs au făcut parte funcționari publici cu experiență în organizarea concursurilor, un motiv în plus pentru susținerea, în cele mai riguroase condiții, a concursului pentru ocuparea acestor funcții publice vacante la agenția respectivă.

Vă mulțumesc.

 
 

Doamna Daniela Popa:

Și eu vă mulțumesc.

Domnul deputat Gheorghe Chiper, înțeleg că vreți să interveniți. Vă rog, aveți cuvântul.

 
 

Domnul Gheorghe Chiper:

Mulțumesc, doamna președintă.

Domnule secretar de stat,

Domnilor colegi,

Am solicitat răspuns scris pentru interpelarea respectivă dar mă bucură în măsură mai mare faptul că primesc un răspuns oral care-mi dă posibilitatea să-mi exprim insatisfacția pentru răspunsul primit. Motivele pentru această insatisfacție se referă la modul în care a fost conceput răspunsul și care se referă la probleme teoretice asupra modului de organizare a unui concurs pentru ocuparea unei funcții publice și, față de ceea ce se întâmplă concret, este o distanță mare. Pentru că am primit foarte multe sesizări de la candidați care au participat la acest concurs și care au reclamat faptul că nu s-a derulat în mod legal, în mod corespunzător.

Nu vreau să contest profesionalismul membrilor comisiei dar asta nu exclude, sub nici o formă, acționarea comisiei în baza unei comenzi politice, ceea ce este reclamat de cei care au participat la concurs. Sigur că de la început vreau să spun că ponderea probei scrise în întreaga notă a concursului nu a fost stabilită de la bun început și s-a ajuns în situații când proba scrisă a fost anulată în totalitate, rezultatele fiind foarte bune, de către interviul care s-a ținut de către comisie cu candidatul respectiv fără să mai fie altcineva de față.

Cunosc valoarea oamenilor care au venit și au reclamat modul în care s-a derulat concursul și apreciez că sunt oameni de valoare, care puteau să facă față sarcinilor care revin în cadrul acestei Agenții de Plăți.

Cel mai mare neajuns care ne paște este nerealizarea sarcinilor pe care le are această Agenție de Plăți, ceea ce va avea repercusiuni asupra integrării României, a realizării criteriilor de aderare a României în Uniunea Europeană la termen, respectiv la 1 ianuarie 2007 și, în această situație, sigur că ministerul își asumă o mare răspundere.

Mulțumesc.

 
 

Doamna Daniela Popa:

Vă mulțumesc, domnule deputat.

Dacă doriți să interveniți, domnule secretar de stat? Nu.

 
 

Doamna deputat Grațiela Iordache, Grupul parlamentar al Partidului Conservator, interpelare referitoare la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 118/1999, amendată de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 5/2000, privind Fondul Național de Solidaritate. Răspunsul trebuie primit din partea Ministerului Finanțelor Publice. Reprezentantul acestui minister nu este prezent în sală, înțeleg că este la Senat, unde se discută abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe pe perioada vacanței de vară.

Aceeași situație și în ceea ce privește răspunsul domnului deputat Mircea Costache, Grupul parlamentar al PRM, interpelare referitoare la privatizarea sectorului energetic. Tot din partea Ministerului Finanțelor Publice trebuia să primiți răspuns, domnul secretar de stat Cătălin Doică fiind la Senat pentru problema de care v-am spus mai devreme.

Cele două răspunsuri trebuie programate în ședința următoare.

Din partea Ministerului Mediului și Gospodăririi Apelor, doamna ministru Sulfina Barbu trebuia să răspundă oral la interpelarea doamnei deputat Gabriela Nedelcu, Grupul parlamentar al PSD, interpelare referitoare la strategia națională de management a inundațiilor. Înțeleg că doamna ministru a oferit răspunsul în scris doamnei deputat, doamna deputat fiind de acord cu această procedură.

Și, în sfârșit, este prezent în sală domnul secretar de stat Anton Niculescu de la Ministerul Afacerilor Externe. Trebuia să dea un răspuns la interpelarea domnului deputat Petre Popeangă, Grupul parlamentar al PRM, interpelare referitoare la problema Mării Negre. Domnul deputat nefiind în sală, vă rog, domnule secretar de stat, să oferiți răspunsul în scris domnului deputat. Și vă mulțumesc mult pentru prezență.

Și, în finalul acestei ședințe, domnul deputat Moisoiu, Grupul parlamentar al PRM, vrea să aibă o scurtă intervenție. Înțeleg că pe procedură.

Vă rog, domnule deputat, aveți cuvântul.

 
 

Domnul Adrian Moisoiu:

Da, mulțumesc frumos, doamna președintă.

Vreau să mă refer la faptul că, din păcate, sunt o serie întreagă de ministere care nu respectă înțelegerea, respectiv Regulamentul Camerei Deputaților. Mă refer aici la Ministerul Administrației și Internelor, respectiv domnul ministru Blaga care trebuia să-mi dea răspuns la două interpelări susținute în data de 9 martie și, de asemenea, la domnul ministru Dobre, de la Ministerul Transporturilor, care, de asemenea, de la data de 9 martie îmi este dator cu un răspuns.

Pentru că nu este prima oară când se întâmplă asemenea lucruri, aș ruga Biroul permanent să se sesizeze și să ia măsurile în consecință.

Vă mulțumesc.

 
 

Doamna Daniela Popa:

Și eu vă mulțumesc.

Așa se va întâmpla, domnule deputat. Oricum, dumneavoastră trebuia să primiți răspunsul fie scris, fie oral la interpelarea dumneavoastră.

Știți foarte bine că interpelările se înscriu în ordinea prezentării într-un registru special și fiecare membru al Guvernului are obligația să dea răspuns în termen de maxim două săptămâni, conform Regulamentului nostru.

Din păcate, avem și noi o vină, Camera Deputaților, pentru că aici se înregistrează un număr extrem de mare de interpelări, foarte multe interpelări din partea câte unui parlamentar și, probabil, acest lucru determină și îngreunarea primirii de răspunsuri.

Oricum, solicitarea dumneavoastră o vom transmite Biroului permanent, respectiv ministrului cu relația cu Parlamentul.

Și mai este o problemă, știți foarte bine că, din noianul acesta de interpelări, fiecare lider de grup parlamentar alege câte o interpelare de grup iar dacă timpul permite, se dă răspunsul și la a doua interpelare din cadrul acelui grup parlamentar.

La interpelarea dumneavoastră către Ministerul Administrației și Internelor, referitor la memoriul domnul Dancea Rodin Remus din Brașov, liderul de grup parlamentar nu a selectat răspuns la interpelarea dumneavoastră, dar înțeleg că mai aveți câteva răspunsuri de primit în afară de acesta. Deci problema rămâne.

 
   

Domnul Adrian Moisoiu (din sală):

Trebuia să mi-l dea în scris.

 
 

Doamna Daniela Popa:

În scris. Sigur că da, domnule deputat.

Cu aceasta încheiem ședința.

Vă mulțumesc tuturor pentru atenție, o seară bună tuturor.

 
 

Ședința s-a încheiat la ora 18,35.

 
     

Postal address: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucharest, Romania saturday, 28 march 2020, 12:00
Telephone: +40213160300, +40214141111
E-mail: webmaster@cdep.ro