Gheorghe Gabor
Gheorghe Gabor
Ședința Camerei Deputaților din 12 mai 2008
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.50/22-05-2008

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
25-06-2019
18-06-2019 (comună)
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Interogare > Rezultate > 12-05-2008 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 12 mai 2008

 Fragmente relevante pentru următoarea interogare: 
Vorbitor: Gheorghe Gabor

Prezentarea Raportului privind activitatea Comisiei pentru cercetarea abuzurilor, corupției și pentru petiții pe semestrul II al anului 2007.  

Domnul Gheorghe Gabor:

Vă mulțumesc, domnule președinte.

Aș dori să dau o sugestie stimatului nostru coleg, domnul academician doctor Ifrim, pe care îl stimez în mod deosebit. Cred că și Comisia de sănătate ar putea să ia exemplul Comisiei juridice, de disciplină și imunități care a solicitat Biroului permanent să poată să lucreze în timp ce se desfășoară lucrările plenului. Și Comisia juridică, de disciplină și imunități lucrează. Acum lucrează. Va lucra și mâine dimineață, de dimineață de la ora 9 și acest lucru îl pot face și alte comisii permanente. Important este ca președinții comisiilor să dorească să-și adune membrii și să-i pună la lucru.

Vă mulțumesc.

      ................................................
Dezbaterea Proiectului de Lege pentru ratificarea Acordului între Guvernul României și Guvernul Islandei privind readmisia propriilor cetățeni și a străinilor, semnat la Bruxelles la 4 octombrie 2007 (rămas pentru votul final).  

Domnul Gheorghe Gabor:

Mulțumesc, domnule președinte.

Domnule președinte,

Stimați colegi,

Consiliul Legislativ a avizat favorabil acest proiect de lege cu observații și propuneri.

Comisia pentru politică externă și Comisia pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic au avizat, de asemenea, favorabil proiectul de lege.

Acest proiect de lege are ca obiect de reglementare ratificarea Acordului între Guvernul României și Guvernul Islandei privind readmisia propriilor cetățeni și a străinilor, acord ce cuprinde prevederi referitor la modalitatea de readmitere a cetățenilor celor două părți contractante, la documentele prin care se poate dovedi sau prezuma cetățenia, excepții de la obligația de readmisie a străinilor, modalitatea efectuării tranzitului pe teritoriul uneia dintre părți, termenele la care părțile trebuie să formuleze și să răspundă la cererile de readmisie, suportarea cheltuielilor aferente, precum și dispozițiile referitoare la intrarea în vigoare pe perioada de valabilitate, suspendarea sau denunțarea acordului.

În urma dezbaterilor, în ședințele din 18 martie 2008, respectiv 15 aprilie 2008, membrii comisiilor, cu unanimitate de voturi au hotărât să propună plenului Camerei Deputaților adoptarea proiectului de Lege pentru ratificarea Acordului între Guvernul României și Guvernul Islandei privind readmisia propriilor cetățeni și a străinilor, semnat la Bruxelles la 4 octombrie 2007.

Vă mulțumesc.

      ................................................
Dezbateri asupra Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.133/2007 privind aprobarea unor măsuri financiare pe anul 2007 (retrimis comisiei).  

Domnul Gheorghe Gabor:

Stimați colegi,

Cred că este necesar a se da încă un răspuns. Ce ministru a construit acest buget și când? Și după ce vom avea răspunsul vom fi mai lămuriți.

Mulțumesc.

       

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București marți, 25 iunie 2019, 23:08
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro