Plen
Ședința Camerei Deputaților din 12 mai 2009
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.67/22-05-2009

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2016-prezent
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Arhiva video:2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2009 > 12-05-2009 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 12 mai 2009

6. Dezbateri asupra Proiectului de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr.223/2008 privind unele măsuri de reducere a unor cheltuieli bugetare.
 
consultă fișa PL nr. 194/2009

 

Doamna Daniela Popa:

  ................................................

Urmează punctul 12, Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 223/2008 privind unele măsuri de reducere a unor cheltuieli bugetare.

Potrivit prevederilor art.115 din Regulamentul Camerei Deputaților, acest proiect de lege urmează să fie dezbătut în procedură de urgență.

Inițiatorul? Îl rog să ia cuvântul.

Vă rog.

Domnul Iuliu Cosmin Coman (secretar de stat, Ministerul Finanțelor Publice):

Bun ziua! Numele meu este Cosmin Coman. Sunt secretar de stat în cadrul Ministerului Finanțelor Publice și aș dori să spun doar că prin actul normativ se propun unele măsuri care au ca scop reducerea cheltuielilor bugetare, respectiv suspendarea ocupării posturilor vacante la 31 decembrie 2008 până la data de 31 decembrie 2009, cu excepția posturilor unice, reducerea cu 15% a cheltuielilor cu achiziționarea de bunuri și servicii, față de situația din 2008, reducerea cu 50% a cheltuielilor pentru achiziționarea de mobilier, aparatură birotică, mașini și echipamente, față de cele aprobate pentru anul 2008, și, de asemenea, se propune ca sumele defalcate din t.v.a. acordate prin hotărâre de guvern bugetelor locale, pentru acoperirea unor cheltuieli curente și de capital, rămase neutilizate la finele anului, să se restituie la bugetul de stat.

Prin urmare, Ministerul Finanțelor Publice propune și susține, în numele Guvernului, adoptarea actului normativ, cu amendamentul admis deja la comisie.

Mulțumesc.

Doamna Daniela Popa:

Vă mulțumesc.

Vă anunț, stimați colegi, că există un raport comun din partea Comisiei pentru muncă, protecție socială și Comisiei pentru buget, finanțe bănci.

Domnul deputat Victor Paul Dobre prezintă acest raport.

Vă rog, aveți cuvântul.

Domnul Victor Paul Dobre:

În conformitate cu prevederile art.95 și 115, comisiile pentru muncă și buget au fost sesizate pentru dezbaterea pe fond în procedură de urgență a proiectului de lege pentru aprobarea ordonanței Guvernului.

La întocmirea raportului, s-au avut în vedere avizele favorabile ale Consiliului Legislativ, Comisiei juridice, de disciplină și imunități și Comisiei pentru administrație publică, amenajarea teritoriului și echilibru ecologic.

Proiectul de lege are ca obiect de reglementare adoptarea unor măsuri de restrângere a cheltuielilor bugetare, respectiv până la data 31 decembrie 2009 suspendarea ocupării posturilor vacante, reducerea cu 15% față de anul 2008 a cheltuielilor pentru achiziționarea de bunuri și servicii, reducerea cu 50% față de anul 2008 a cheltuielilor pentru achiziționarea de mobilier, aparatură birotică, mașini și echipamente.

Comisiile propun plenului aprobarea proiectului de lege, cu un amendament. Proiectul de lege face parte din categoria legilor ordinare.

Proiectul de lege a fost adoptat de Senat în 9 martie 2009. Camera Deputaților este Cameră decizională.

Vă mulțumesc.

Doamna Daniela Popa:

Mulțumesc, domnule deputat.

Și timpul de dezbatere, că este procedură de urgență. Vă rog.

Domnul Victor Paul Dobre:

5 minute.

Doamna Daniela Popa:

Mulțumesc.

Stimați colegi,

Dacă sunteți de acord cu 5 minute?

Cine este pentru? Vă mulțumesc.

Dacă sunt voturi împotrivă? Nu sunt.

Abțineri? Nu sunt.

Vă propun ca punctele de vedere ale grupurilor parlamentare să fie susținute în ședința viitoare de plen. Este deja ora 11 când urmează sesiunea de voturi finale.

Doamna deputat Aura Vasile, pe procedură. Vă rog.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București luni, 19 august 2019, 0:47
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro