Plen
Ședința Camerei Deputaților din 2 septembrie 2019
Sumarul ședinței
Stenograma completă
publicată în Monitorul Oficial, Partea a II-a nr.92/04-09-2019

Dezbateri parlamentare
Calendarul ședințelor
- Camerei Deputaților:
2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002
2001 2000 1999
1998 1997 1996
Interoghează dezbaterile
din legislatura: 2020-prezent
2016-2020
2012-2016
2008-2012
2004-2008
2000-2004
1996-2000
1992-1996
Monitorul Oficial
Partea a II-a:2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003 2002

Transmisii video

format Real Media
Ultimele ședințe (fără stenograme încărcate):
09-06-2021 (comună)
11-05-2021
Arhiva video:2022 2021 2020
2019 2018 2017
2016 2015 2014
2013 2012 2011
2010 2009 2008
2007 2006 2005
2004 2003
Pentru a vizualiza înregistrările video trebuie să instalați programul Real Player
Sunteți în secțiunea: Prima pagină > Proceduri parlamentare > Dezbateri > Calendar 2019 > 02-09-2019 Versiunea pentru printare

Ședința Camerei Deputaților din 2 septembrie 2019

  1. Aprobarea repartizării locurilor pentru funcțiile din Biroul permanent.

 

Ședința a început la ora 16,17.

Lucrările ședinței au fost conduse de domnul deputat Ion-Marcel Ciolacu, președintele Camerei Deputaților, asistat de doamna deputat Lia Olguța Vasilescu și de domnul deputat Cristian Buican, secretari ai Camerei Deputaților.

Domnul Ion-Marcel Ciolacu:

Doamnelor și domnilor,

Vă invit în bănci.

Fiind început de sesiune, se intonează Imnul național al României.

(Se intonează Imnul național "Deșteaptă-te, române!".)

Vă mulțumesc.

În temeiul art. 10 din Legea nr. 75/1994 și al art. 84 din Regulamentul Camerei,

Doamnelor și domnilor deputați,

Declar deschisă prima ședință a celei de-a doua sesiuni ordinare a anului 2019, a Camerei Deputaților, convocată în temeiul art. 66 alin. (1) și alin. (3) din Constituția României, republicată, și al art. 34 lit. a) din Regulament.

Din totalul de 329 de deputați aflați în evidențe, până în acest moment, și-au înregistrat prezența la lucrări 260 de deputați.

Doamnelor și domnilor,

Ordinea de zi și programul de lucru pentru ședința de astăzi, întocmite de Biroul permanent și aprobate de Comitetul liderilor grupurilor parlamentare, au fost distribuite.

Pe ordinea de zi avem alegerea vicepreședinților, secretarilor și chestorilor Camerei Deputaților.

Vă reamintesc faptul că, potrivit prevederilor regulamentare, cei patru vicepreședinți, patru secretari și patru chestori care fac parte din Biroul permanent se aleg la începutul fiecărei sesiuni ordinare.

Repartizarea locurilor în Biroul permanent, pentru grupurile parlamentare, se aprobă de plenul Camerei Deputaților, la propunerea liderilor grupurilor parlamentare, pe baza negocierilor dintre aceștia, respectându-se configurația politică a Camerei Deputaților.

Biroul permanent a primit documentul întocmit de lideri, în urma negocierilor, și, potrivit acestui document, propunerile de repartizare a locurilor de vicepreședinți, secretari și chestori ai Camerei Deputaților se prezintă astfel:

  • vicepreședinți: Grupul parlamentar al PSD - două locuri; Grupul parlamentar al PNL - un loc; Grupul parlamentar al USR - un loc;
  • secretari: Grupul parlamentar al PSD - un loc; Grupul parlamentar al PNL - un loc; Grupul parlamentar PRO Europa - un loc; Grupul parlamentar al minorităților naționale - un loc;
  • chestori: Grupul parlamentar al PSD - un loc; Grupul parlamentar al PNL - un loc; Grupul parlamentar al UDMR - un loc și Grupul parlamentar ALDE - un loc.

Dacă sunt comentarii în legătură cu această repartizare pe funcții în Biroul permanent? Dacă nu, vă rog, pregătiți cartelele de vot.

Să înceapă votul.

Cu majoritate de voturi - 229 de voturi pentru, 6 voturi contra, 3 abțineri, repartizarea locurilor de vicepreședinți, secretari și chestori a fost aprobată.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti marți, 9 august 2022, 10:51
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro