Sunteți în secțiunea: Prima pagina > Relații publice > Versiunea pentru printare

primit de la președintele Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului, domnul deputat Florin Claudiu Roman (Grupul parlamentar al PNL)

Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și-a desfășurat lucrările în zilele de 23, 24, 25 și 26 septembrie 2019.


La lucrările comisiei din ziua de 23 septembrie a.c., din numărul de 26 membri ai Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și-au înregistrat prezența 25 deputați.

La ședința comisiei din ziua de 24 septembrie a.c., din numărul de 26 membri ai Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și-au înregistrat prezența 25 deputați.
La lucrările comisiei din ziua de 25 septembrie a.c., din numărul de 26 membri ai Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și-au înregistrat prezența 26 deputați.
La lucrările comisiei din ziua de 26 septembrie a.c., din numărul de 26 membri ai Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului și-au înregistrat prezența 25 deputați.
Ședința Comisiei pentru administrație publică și amenajarea teritoriului a avut loc în data de 24 septembrie a.c., lucrările au fost conduse de domnul deputat Florin-Claudiu Roman, președintele Comisiei pentru administrație publică.
Domnul președinte Florin-Claudiu Roman a supus la vot ordinea de zi a comisiei.
Ordinea de zi a comisiei a fost adoptată cu unanimitate de voturi.
Pe ordinea de zi a ședinței au figurat următoarele puncte:


AVIZ


1. PL-x 320/2019 - Proiect de Lege privind reglementarea cumulului pensiilor cu câștigul salarial


SESIZĂRI ÎN FOND


2. PL-x 186/2019 - Proiect de Lege pentru modificarea și completarea Legii nr.422/2001 privind protejarea monumentelor istorice și a Legii nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului
3. PL.x 258/2019 - Propunere legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății
4. PL.x 342/2019 - Proiect de Lege pentru completarea art.5 din Ordonanța Guvernului nr.80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritățile administrației publice și instituțiile publice
5. PL.x 345/2019 - Propunere legislativă pentru modificarea Anexei Legii nr.2/1968 privind organizarea administrativă a teritoriului României
6. PL.x 348/2019 - Proiect de Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgențã a Guvernului nr.38/2019 privind modificarea Ordonanței de urgențã a Guvernului nr.28/2013 pentru aprobarea Programului național de dezvoltare locală și pentru modificarea și completarea Legii nr.411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat
7. Pl-x 362/2019 - Propunere legislativă pentru modificarea Legii nr.7/1996 a cadastrului și a publicității imobiliare
8. Pl-x 170/2019 - Propunere legislativă pentru modificarea și completarea Legii nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții
La punctele 2, 3, 4, 5, 7 și 8 ale ordinii de zi, respectivele inițiative legislative au fost amânate cu unanimitate de voturi.
La punctul 1 al ordinii de zi, respectivul proiect de lege a fost avizat favorabil cu amendamente admise cu unanimitate de voturi.
La punctul 6 al ordinii de zi, membrii comisiei au hotărât, cu unanimitate de voturi, întocmirea unui raport preliminar de adoptare.
În zilele de 23, 25 și 26 septembrie a.c., lucrările s-au desfășurat în cadrul grupurilor de lucru constituite în vederea studierii proiectelor de lege și a altor documente înregistrate la Comisie.

Adresa poștală: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, București vineri, 28 februarie 2020, 11:46
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111
E-mail: webmaster@cdep.ro