Ședințele Biroului permanent
Ședința curentă
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2016-2020 > Camera Deputaților > Biroul Permanent > Calendar sedințe feb. 2017 Versiunea pentru printare
Stenograma ședinței Birourilor permanente reunite ale Camerei Deputaților și Senatului din 28 februarie 2017 ora 17:00

25. Notă cu privire la inițiativele legislative de competența ședințelor comune ale Camerei Deputaților și Senatului, înregistrate la Parlament
aprobată consultă

Notă cu privire la inițiativele legislative de competența ședințelor comune ale Camerei Deputaților și Senatului, înregistrate la Parlament Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Notă cu privire la inițiativele legislative de competența ședințelor comune ale Camerei Deputaților și Senatului, înregistrate la Parlament.

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Scuzați-mă! Și pe fond. să fie raportul pe fond comun, da?

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Nu știu cine vorbește. Nu...

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Eu.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Mă scuzați. Da.

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Da, da, da. Deci raport pe fond, Comisia pentru cultură plus Comisia juridică.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Așa am spus.

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Am înțeles.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Eram la nota cu privire la inițiativele legislative de competența ședințelor comune ale Camerei și Senatului înregistrate la Parlament. Ar trebui să stabilim termene pentru depunerea raportului și avizului.

Avem o inițiativă pentru completarea Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaților și senatorilor.

Urmează să fie sesizate următoarele comisii: Comisia comună a Camerei și Senatului privind Statutul și, pentru aviz comun, comisiile juridice de la Cameră și Senat.

Vă propun, pentru depunerea amendamentelor, patru zile. Zece zile pentru depunerea avizului și două săptămâni pentru depunerea raportului.

De acord?

Vă mulțumesc.

Cu asta am încheiat ordinea de zi.

Domnul Dorin-Valeriu Bădulescu:

Domnule președinte, înainte de a încheia...

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Cine vorbește?

Domnul Dorin-Valeriu Bădulescu:

Dacă-mi dați și mie voie...

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Da. Vă rog.

Domnul Dorin-Valeriu Bădulescu:

Aș vrea să vă aduc la cunoștință că, astăzi, Grupul parlamentar PMP a depus o solicitare, nu s-a regăsit pe ordinea de zi și am așteptat până la sfârșitul ședinței să vă informez, o solicitare privind constituirea unei comisii comune, Senat - Camera Deputaților, cu privire la punerea în acord a Codului penal și a Codului de procedură penală cu deciziile Curții Constituționale.

Totodată, această comisie comună...

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Stați puțin. Până la comisie...

Domnul Dorin-Valeriu Bădulescu:

Da.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Iertați-mă că vă întrerup. Vreau să vă întreb... Unde ați depus?

Domnul Dorin-Valeriu Bădulescu:

O solicitare am depus... am vrut să informez doar...

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Unde ați depus solicitarea?

Domnul Dorin-Valeriu Bădulescu:

La Birourile reunite.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

La Birourile reunite!

Domnul Dorin-Valeriu Bădulescu:

Da. Pentru Birouri reunite am depus-o astăzi.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Dacă nu mă înșel, s-ar putea ca, regulamentar, să trebuiască să o depuneți separat la Senat și la Cameră, care propun înscrierea pe ordinea de zi.

Domnul Dorin-Valeriu Bădulescu:

Este foarte posibil. Cu siguranță a ajuns și la Senat. O să vedem la Cameră.

Dar am vrut - în cazul în care vom avea aceeași surpriză ca ordinea de zi să fie pusă la dispoziție exact cu câteva minute înainte de ședință - să fiți încunoștințați despre solicitarea noastră.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Da? Colegii cred că au luat notă. Vă mulțumesc.

Dacă mai sunt alte intervenții...

Domnul Remus Mihai Goțiu:

Mâine este plen la ora 10.00?

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Mâine la ora 10.00.

Prezidiul? Prezidiul, ca de obicei, prin rotație, nu știu cine vine la rând, asta știe secretariatul. Nu o să stau eu să țin socoteala.

Domnul Remus Mihai Goțiu:

Nu se poate stabili acum?

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Se poate stabili acum, dar cred că trebuie să respectăm... Nu. Conducerea ședinței, ultima dată am condus eu, deci revine domnului președinte Dragnea. Și cine sunt cei care asistă, care sunt secretarii de ședință... Secretariatul! Domnule, faceți o situație, vă rog foarte mult. Începând de la ultima ședință, faceți o situație, programat foarte bine ordinea, ca membrii Birourilor să fie la curent, să nu trebuiască să mergem în sală să strigăm noi, să rugăm pe cineva să vină la ședință.

Asta este treaba voastră, a secretariatelor celor două Camere.

Da? Vă mulțumesc.

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Domnule președinte, dacă-mi permiteți...

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Da.

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Mă vedeți?

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Da. Vă văd. Dacă nu vă văd, vă aud.

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Ne convocați pentru mâine la plen reunit al celor două Camere. Corect?

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Exact.

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

La ora 10.00.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Exact.

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Care este ordinea de zi?

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Pe care am aprobat-o astăzi...

(Discuții în sală.)

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Dar o avem aici?

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

În urma... Dacă ați urmărit ordinea de zi...

Domnul Vlad-Tudor Alexandrescu:

Am urmărit, da. Dar nu o văd.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Nu aveți cum să o vedeți, pentru că ea trebuia întâi să fie aprobată aici și după ședință se va redacta ordinea de zi în funcție de deciziile pe care le-am luat astăzi.

De exemplu, chestiunea cu avizarea celui de la AEP nu s-a aprobat să fie pe ordinea de zi... dacă ar fi trebuit să fie, dau un exemplu. Nu știu să vă spun acum. Asta face secretariatul; întocmește, pe baza deciziilor pe care noi le-am luat, ordinea de zi de la ședința comună.

Da? De mâine, de la plen.

Domnul Remus Mihai Goțiu:

Și am înțeles, din ce s-a discutat, că va fi o ședință în plen și săptămâna viitoare, tot miercuri, la ora 10.00, pentru care s-a aprobat deja un punct pe ordinea de zi.

Domnul Călin-Constantin-Anton Popescu-Tăriceanu:

Exact.

Vă mulțumesc. Ședința s-a încheiat.

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti luni, 29 mai 2023, 9:01
Telefoane (centrala): (021)3160300, (021)4141111 Utilizator:
E-mail: webmaster@cdep.ro