|
|
|
Florin-Ionuț BARBU Curriculum Vitae
|
INFORMAȚII PERSONALE
E-mail | florin.barbu@cdep.ro |
Naționalitate | Română |
Data nașterii | 04/09/1980 |
|
|
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ
2020 - prezent | Deputat - Parlamentul României
- Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice - Președinte (din dec. 2021);
- Comisia pentru buget, finanțe și bănci (membru al comisiei până în noi. 2021).
|
|
|
2020 | Director
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară OLT- ECO
Strada Mânăstirii, nr.1A , Slatina, județul Olt (România)
- Angajează Asociația în raporturile cu terțe persoane prin incheierea de acte juridice conform prevederilor legale;
- Coordonarea compartimentelor funcționale din subordine;
- Elaborează strategii pentru accelerarea dezvoltării serviciilor comunitare de utilității publice;
- Prezintă Consiliului de Administrație anual sau de câte ori este necesar informări asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor autorităților publice gestionate de asociație;
- Asistă operatorul în procesul de accesare a fondurilor pentru investiții;
- Colaborează cu Autoritățile de Management, cu Ministerul Dezvoltării Lucrărilor Publice și Locuințelor, Ministerul Internelor și Reformei Administrative, ONG-uri,
- Asigură evaluarea continuă a derulării proiectelor;
|
|
|
2014-2020 | Director general
Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare (ANIF) Sos. Olteniței, nr. 35-37, Sector 4, București (România)
http://www.anif.ro/
- Asigură condițiile prevăzute de lege pentru păstrarea integrității patrimoniului Agenției;
- Propune spre avizare Consiliului de Conducere al Agenției: structura organizatorică, ștatul de funcții și numărul de personal, sarcinile și atribuțiile compartimentelor funcționale pentru unitatea centrală, filiale și unități de administrare;
- Întocmește raportul anual privind activitățile Agenției, situația financiară pentru anul în curs și proiectul bugetului de venituri și cheltuieli al programului de activitate pentru anul următor;
- Are calitatea de ordonator terțiar de credite;
- Reprezintă Agenția în raport cu terții conform prevederilor legale;
- Încheie acte juridice în numele Agenției;
- Atribuții specifice domeniului gestionării asistenței nerambursabile comunitare (75%);
- Îndeplinește orice sarcini stabilite de conducerea ministerului.
|
Tipul activității sau sectorul de activitate | Administratie publică |
|
|
2010-2014 | Director economic
Primăria Municipiului Slatina
Str. Mihail Kogălniceanu, nr. 1, Slatina (România)
http://www.primariaslatina.ro/
- coordonarea compartimentelor funcționale din subordine;
- coordonarea și îndrumarea acțiunilor de constatare, stabilire, control, urmărire și încasarea impozitelor și taxelor locale;
- organizarea, controlul și verificarea legislației privind modul și condițiile de impunere a impozitelor și taxelor locale;
- administrarea fondurilor publice locale pe parcursul execuției bugetare, în condiții de eficiență;
- stabilirea opțiunilor și a priorităților în aprobarea și în efectuarea cheltuielilor publice locale;
- elaborarea și aprobarea bugetelor locale, în condiții de echilibru bugetar, la termenele și potrivit prevederilor stabilite prin prezenta lege.
|
Tipul activității sau sectorul de activitate | Administratie publică |
|
|
2007-2010 | Director Direcția Venituri
Primăria Municipiului Slatina
Mihail Kogălniceanu, nr. 1, Slatina (România)
http://www.primariaslatina.ro/ |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Administratie publică |
|
|
2006-2007 | Șef Serviciu Constatare, impunere, control persoane fizice și juridice Direcția Venituri
Primăria Municipiului Slatina
Str. Mihail Kogălniceanu, nr. 1, Slatina (România)
http://www.primariaslatina.ro/ |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Administratie publică |
|
|
2005-2006 | Inspector specialitate Direcția Venituri
Primăria Municipiului Slatina
Str. Mihail Kogălniceanu, nr. 1, Slatina (România)
http://www.primariaslatina.ro/ |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Administratie publică |
|
|
EDUCAȚIE ȘI FORMARE
2016 | Expert Achiziții Publice
S.C. DOTIS TRAINING S.R.L., Ploiești (România)
- Comunicare interpersonală
- Perfecționarea pregătirii profesionale
- Coordonarea muncii în echipă
- Utilizarea calculatorului
- Competențe generale pe domenii de activitate
- Negociere în cadrul procedurii de Atribuire
- Elaborarea documentelor de specialitate
- Competențe specifice ocupației
- Analizarea legislației aplicabile specifice
- Acordarea consultanței de specialitate
- Planificarea achizițiilor publice
- Derularea și finalizarea procedurilor de atriburire
|
|
|
2012-2015 | Doctor în economie
Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, Craiova (România) |
|
|
2005-2007 | Diplomă de Master Management Public
Academia de Studii Economice, București (România) |
|
|
1999-2003 | Economist
Universitatea din Craiova, Facultatea de Științe Economice, specializarea Marketing, Craiova (România) |
|
|
1995-1999 | Diplomă de Bacalaureat
Liceul Radu Greceanu, Slatina (România) |
|
|
COMPETENțE PERSONALE
Limba maternă | Română |
Alte limbi străine cunoscute | |
|
Înțelegere | Vorbire | Scriere |
|
Ascultare | Citire | Participare la conversație | Discurs oral |
|
engleză |
B2 |
B2 |
B2 |
B2 |
B2 |
|
Niveluri: A1/A2: Utilizator elementar - B1/B2: Utilizator independent - C1/C2: Utilizator experimentat Cadrul european comun de referință pentru limbi străine |
|
|
Competențe de comunicare |
- bune abilități de comunicare dobândite din activitățile derulate de-a lungul timpului
- excelente abilități de interacțiune cu oamenii, diplomație, tact
- bun negociator
- abilități de persuasiune
|
Competențe organizatorice/manageriale |
- spirit organizatoric
- capacitate de analiză și sinteză
- capacități decizionale
- aptitudini de coordonare
- management eficient al timpului și respectare a termenelor limită
- capacitatea de a analiza sarcini și responsabilități
- capacitatea de a lucra în echipă și de monitorizare a lucrului în echipă
- spirit de evaluare și îmbunătățire
|
Competențe dobândite la locul de muncă |
- inițiativă și viziune
- seriozitate
- eficiență
- flexibilitate
- proactivitate
- orientarea spre rezultat
- comportament adecvat
- comunicare eficientă
- capacitate de lucru în condiții de stres
- capacitate de analiză și sinteză
|
Competență digitală | AUTOEVALUARE |
|
Procesarea informației | Comunicare | Creare de conținut | Securitate | Rezolvarea de probleme |
|
Utilizator experimentat |
Utilizator experimentat |
Utilizator experimentat |
Utilizator experimentat |
Utilizator experimentat |
|
Competențele digitale - Grilă de auto-evaluare |
|
|
Permis de conducere |
|
08.12.2021
|
| |