Curriculum Vitae
Activitate parlamentară
2020-prezent (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
Legături:
florin.barbu@cdep.ro
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2020-prezent > Camera Deputaților > Florin-Ionuț Barbu > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Florin-Ionuț BARBU
Curriculum Vitae

INFORMAȚII PERSONALE

E-mail florin.barbu@cdep.ro
NaționalitateRomână
Data nașterii04/09/1980



EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

2020 - prezent

Deputat - Parlamentul României
  • Comisia pentru agricultură, silvicultură, industrie alimentară și servicii specifice - Președinte (din dec. 2021);
  • Comisia pentru buget, finanțe și bănci (membru al comisiei până în noi. 2021).



2020

Director

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară OLT- ECO

Strada Mânăstirii, nr.1A , Slatina, județul Olt (România)

  • Angajează Asociația în raporturile cu terțe persoane prin incheierea de acte juridice conform prevederilor legale;
  • Coordonarea compartimentelor funcționale din subordine;
  • Elaborează strategii pentru accelerarea dezvoltării serviciilor comunitare de utilității publice;
  • Prezintă Consiliului de Administrație anual sau de câte ori este necesar informări asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor autorităților publice gestionate de asociație;
  • Asistă operatorul în procesul de accesare a fondurilor pentru investiții;
  • Colaborează cu Autoritățile de Management, cu Ministerul Dezvoltării Lucrărilor Publice și Locuințelor, Ministerul Internelor și Reformei Administrative, ONG-uri,
  • Asigură evaluarea continuă a derulării proiectelor;



2014-2020

Director general

Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare (ANIF) Sos. Olteniței, nr. 35-37, Sector 4, București (România)
http://www.anif.ro/

  • Asigură condițiile prevăzute de lege pentru păstrarea integrității patrimoniului Agenției;
  • Propune spre avizare Consiliului de Conducere al Agenției: structura organizatorică, ștatul de funcții și numărul de personal, sarcinile și atribuțiile compartimentelor funcționale pentru unitatea centrală, filiale și unități de administrare;
  • Întocmește raportul anual privind activitățile Agenției, situația financiară pentru anul în curs și proiectul bugetului de venituri și cheltuieli al programului de activitate pentru anul următor;
  • Are calitatea de ordonator terțiar de credite;
  • Reprezintă Agenția în raport cu terții conform prevederilor legale;
  • Încheie acte juridice în numele Agenției;
  • Atribuții specifice domeniului gestionării asistenței nerambursabile comunitare (75%);
  • Îndeplinește orice sarcini stabilite de conducerea ministerului.

Tipul activității sau sectorul de activitate

Administratie publică



2010-2014

Director economic

Primăria Municipiului Slatina

Str. Mihail Kogălniceanu, nr. 1, Slatina (România)
http://www.primariaslatina.ro/

  • coordonarea compartimentelor funcționale din subordine;
  • coordonarea și îndrumarea acțiunilor de constatare, stabilire, control, urmărire și încasarea impozitelor și taxelor locale;
  • organizarea, controlul și verificarea legislației privind modul și condițiile de impunere a impozitelor și taxelor locale;
  • administrarea fondurilor publice locale pe parcursul execuției bugetare, în condiții de eficiență;
  • stabilirea opțiunilor și a priorităților în aprobarea și în efectuarea cheltuielilor publice locale;
  • elaborarea și aprobarea bugetelor locale, în condiții de echilibru bugetar, la termenele și potrivit prevederilor stabilite prin prezenta lege.

Tipul activității sau sectorul de activitate

Administratie publică



2007-2010

Director Direcția Venituri

Primăria Municipiului Slatina

Mihail Kogălniceanu, nr. 1, Slatina (România)
http://www.primariaslatina.ro/

Tipul activității sau sectorul de activitate

Administratie publică



2006-2007

Șef Serviciu Constatare, impunere, control persoane fizice și juridice Direcția Venituri

Primăria Municipiului Slatina

Str. Mihail Kogălniceanu, nr. 1, Slatina (România)
http://www.primariaslatina.ro/

Tipul activității sau sectorul de activitate

Administratie publică



2005-2006

Inspector specialitate Direcția Venituri

Primăria Municipiului Slatina

Str. Mihail Kogălniceanu, nr. 1, Slatina (România)
http://www.primariaslatina.ro/

Tipul activității sau sectorul de activitate

Administratie publică



EDUCAȚIE ȘI FORMARE

2016

Expert Achiziții Publice

S.C. DOTIS TRAINING S.R.L., Ploiești (România)

  • Comunicare interpersonală
  • Perfecționarea pregătirii profesionale
  • Coordonarea muncii în echipă
  • Utilizarea calculatorului
  • Competențe generale pe domenii de activitate
  • Negociere în cadrul procedurii de Atribuire
  • Elaborarea documentelor de specialitate
  • Competențe specifice ocupației
  • Analizarea legislației aplicabile specifice
  • Acordarea consultanței de specialitate
  • Planificarea achizițiilor publice
  • Derularea și finalizarea procedurilor de atriburire



2012-2015

Doctor în economie

Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, Craiova (România)



2005-2007

Diplomă de Master Management Public

Academia de Studii Economice, București (România)



1999-2003

Economist

Universitatea din Craiova, Facultatea de Științe Economice, specializarea Marketing, Craiova (România)



1995-1999

Diplomă de Bacalaureat

Liceul Radu Greceanu, Slatina (România)



COMPETENțE PERSONALE

Limba maternă

Română

Alte limbi străine cunoscute

ÎnțelegereVorbireScriere
AscultareCitireParticipare
la conversație
Discurs oral

engleză

B2 B2 B2 B2 B2

Niveluri: A1/A2: Utilizator elementar - B1/B2: Utilizator independent - C1/C2: Utilizator experimentat
Cadrul european comun de referință pentru limbi străine



Competențe de comunicare

  • bune abilități de comunicare dobândite din activitățile derulate de-a lungul timpului
  • excelente abilități de interacțiune cu oamenii, diplomație, tact
  • bun negociator
  • abilități de persuasiune

Competențe organizatorice/manageriale

  • spirit organizatoric
  • capacitate de analiză și sinteză
  • capacități decizionale
  • aptitudini de coordonare
  • management eficient al timpului și respectare a termenelor limită
  • capacitatea de a analiza sarcini și responsabilități
  • capacitatea de a lucra în echipă și de monitorizare a lucrului în echipă
  • spirit de evaluare și îmbunătățire

Competențe dobândite la locul de muncă

  • inițiativă și viziune
  • seriozitate
  • eficiență
  • flexibilitate
  • proactivitate
  • orientarea spre rezultat
  • comportament adecvat
  • comunicare eficientă
  • capacitate de lucru în condiții de stres
  • capacitate de analiză și sinteză

Competență digitală

AUTOEVALUARE

Procesarea
informației
Comunicare Creare de
conținut
Securitate Rezolvarea de
probleme

Utilizator experimentat Utilizator experimentat Utilizator experimentat Utilizator experimentat Utilizator experimentat

Competențele digitale - Grilă de auto-evaluare



Permis de conducere

  • B

08.12.2021

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti joi, 12 septembrie 2024, 22:30