Curriculum Vitae
Comunicate de presă
Galerie foto
Activitate parlamentară
2024-prezent (dep.)
2020-2024 (dep.)
inițiative legislative
întrebări și interpelări
moțiuni
luări de cuvânt în plen
votul electronic
declarație de avere
declarație de interese
2004-2008 (dep.)
Deputat Mirela Adomnicai
 
Sunteti în sectiunea: Prima pagina > Legislatura 2020-2024 > Camera Deputaților > Mirela Elena Adomnicăi > Curriculum Vitae Versiunea pentru printare

Mirela Elena ADOMNICĂI
Curriculum Vitae

Data actualizare:22.02.2021

INFORMAȚII PERSONALE

Data nașterii

15.08.1970

Cetățenie:

română

Gen:

Feminin

E-mail

mirela_adomnicai@yahoo.com

Facebook

facebook/mirelaelena.adomnicai

EXPERIENȚA PROFESIONALĂ

Perioada09/12/2020 - ÎN CURS - Bucuresti, România
Funcția sau postul ocupatDeputat
Numele și adresa angajatoruluiParlamentul Romaniei- Camera Deputatilor
Perioada2019 - 2020 - Suceava
Funcția sau postul ocupatDirector Executiv
Numele și adresa angajatoruluiAgenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă, Suceava
Tipul activității sau sectorul de activitateActivitati de coordonare si conducere
Perioada2017 - 2019 - Suceava, România
Funcția sau postul ocupatPrefect
Numele și adresa angajatoruluiInstituția Prefectului Suceava
Tipul activității sau sectorul de activitateActivități de coordonare si conducere
Perioada2013 - 2017 - Suceava, România
Funcția sau postul ocupatDirector Executiv
Numele și adresa angajatoruluiAgenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Suceava
Tipul activității sau sectorul de activitateActivități de coordonare si conducere
Perioada2010 - 2013 - Suceava
Funcția sau postul ocupatDirector Executiv Adjunct
Numele și adresa angajatoruluiAgenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Suceava
Tipul activității sau sectorul de activitateActivități de coordonare și conducere
Perioada2009 - 2010 - Suceava, România
Funcția sau postul ocupatDirector Executiv
Numele și adresa angajatoruluiCasa Județeană de Pensii Suceava
Tipul activității sau sectorul de activitateActivități de coordonare și conducere
Perioada2004 - 2008 - Suceava
Funcția sau postul ocupatDeputat
Numele și adresa angajatoruluiParlamentul României - Camera Deputaților
Tipul activității sau sectorul de activitateMembru în Comisia Juridică, pentru disciplină și imunități din Camera Deputaților
Perioada2003 - 2004 - Suceava, România
Funcția sau postul ocupatDirector Executiv
Numele și adresa angajatoruluiAgenția Teritoriala a Taberelor si Turismului Școlar Suceava
Tipul activității sau sectorul de activitateActivități de coordonare și conducere
Perioada1997 - 2003 - Suceava
Funcția sau postul ocupatConsilier și consultant juridic
Numele și adresa angajatoruluiAsociația Teritorială a Cooperativelor Meșteșugărești Suceava
Tipul activității sau sectorul de activitateActivități juridice
Perioada1996 - 1997 - Suceava
Funcția sau postul ocupatProfesor
Numele și adresa angajatoruluiColegiul Național „Dimitrie Cantemir" Suceava
Tipul activității sau sectorul de activitateProfesor de drept administrativ

EDUCAȚIE SI FORMARE PROFESIONALĂ

Perioada1991 - 1996 - Suceava
Calificarea/Diploma obținutăLicențiat în Științe Juridice
Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formare Facultatea de Drept, Universitatea „Alexandru loan Cuza" lași
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite Drept roman, drept civil, drept constituțional, economie politică, presa și cultura, drept penal, drept administrativ și știința administrației, drept financiar, criminologie și penologie, psihologie juridică, filozofie, drept procesual penal, drept internațional public, dreptul familiei, dreptul muncii, dreptul procesului civil, drept parlamentar, contencios constituțional, drept internațional privat, criminalistică, dreptul transporturilor, medicină legală, dreptul instituțional comunitar, protecția juridică a drepturilor omului, dreptul comerțului internațional
Perioada2005 - 2006
Calificarea/Diploma obținutăMasterat "Management Politic"
Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formare Facultatea de Sociologie si Asistență Socială, Universitatea București
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite Analiza politicilor publice, evaluarea programelor publice, elaborarea si managementul proiectelor, managementul resurselor umane, concepte fundamentale in politica si administratie, managementul institutiilor publice
Perioada2006 - 2007
Calificarea/Diploma obținutăMasterat Administrație publică
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite Teoria administrației publice, instituții administrative, instituții comunitare, dreptul finanțelor publice, simulări decizionale în administrația publică, regimul juridic al autonomiei locale, resurse umane în administrația publică, administrarea patrimoniului unităților administrativ-teritoriale, instituții de drept financiar, simulări decizionale în administrația publică, drept administrativ comparat, dreptul mediului și dezvoltare durabilă, analiza sistemelor administrației publice, funcția publică în Uniunea Europeană, sisteme informatice în administrația publică, stare civilă, drept imobiliar, contencios administrativ special, achiziții publice, sisteme informatice în administrația publică
Perioada06/2011
Calificarea/Diploma obținutăAtestat
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite Curs „Formarea a 35 personal SPO si a personalului CNEELSPO pentru a face studii si analize in noile metodologii e-learning pentru formarea adultilor; mecanisme si proceduri pentru monitorizarea si evaluarea activitatilor de e-learning”
Perioada09/2011
Calificarea/Diploma obținutăCertificat
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite Curs „Abilitați organizationale in leadership si management"
Perioada2012
Calificarea/Diploma obținutăCertificat
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite Curs „Abilitați de comunicare interactiva la locul de munca in SPO"
Perioada11/2013
Calificarea/Diploma obținutăCertificat
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite Curs „Line managers workshop", Bruxelles
Calificarea/Diploma obținutăCertificat de absolvire
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite Curs „Auditor intern in sectorul public"

Pastrarea documentelor in cadrul compartimentului. Planificarea activitatii de audit intern. Pregatirea misiunii de audit. Colectarea informatiilor. Evaluarea riscului. Evaluarea preliminara a controlului intern. Programarea misiunii de audit intern. Elaborarea testelor de audit intern.Asigurarea calitatii activitatii de audit intern. Evaluarea activitatii juridice. Evaluarea activitatii financiar-contabile. Evaluarea procesului de finantare

COMPETENȚE LINGVISTICE

LIMBĂ(I) MATERNĂ(E):

română

ALTĂ LIMBĂ (ALTE LIMBI):

 

 

Comprehensiune
orală

Citit

Exprimare
scrisă

Conversație

Scris

franceză

 

B1

B1

A1

A1

A1

 

Comprehensiune
orală

Citit

Exprimare
scrisă

Conversație

Scris

engleză

 

B1

B1

A1

A1

A1

COMPETENȚE DIGITALE

Competente de baza

22.02.2021

Adresa postala: Palatul Parlamentului, str.Izvor nr.2-4, sect.5, Bucuresti luni, 20 ianuarie 2025, 1:55