Perioada | 09/12/2020 - ÎN CURS - Bucuresti, România |
Funcția sau postul ocupat | Deputat |
Numele și adresa angajatorului | Parlamentul Romaniei- Camera Deputatilor |
| |
Perioada | 2019 - 2020 - Suceava |
Funcția sau postul ocupat | Director Executiv |
Numele și adresa angajatorului | Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă, Suceava |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Activitati de coordonare si conducere |
| |
Perioada | 2017 - 2019 - Suceava, România |
Funcția sau postul ocupat | Prefect |
Numele și adresa angajatorului | Instituția Prefectului Suceava |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Activități de coordonare si conducere |
| |
Perioada | 2013 - 2017 - Suceava, România |
Funcția sau postul ocupat | Director Executiv |
Numele și adresa angajatorului | Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Suceava |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Activități de coordonare si conducere |
| |
Perioada | 2010 - 2013 - Suceava |
Funcția sau postul ocupat | Director Executiv Adjunct |
Numele și adresa angajatorului | Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Suceava |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Activități de coordonare și conducere |
| |
Perioada | 2009 - 2010 - Suceava, România |
Funcția sau postul ocupat | Director Executiv |
Numele și adresa angajatorului | Casa Județeană de Pensii Suceava |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Activități de coordonare și conducere |
| |
Perioada | 2004 - 2008 - Suceava |
Funcția sau postul ocupat | Deputat |
Numele și adresa angajatorului | Parlamentul României - Camera Deputaților |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Membru în Comisia Juridică, pentru disciplină și imunități din Camera Deputaților |
| |
Perioada | 2003 - 2004 - Suceava, România |
Funcția sau postul ocupat | Director Executiv |
Numele și adresa angajatorului | Agenția Teritoriala a Taberelor si Turismului Școlar Suceava |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Activități de coordonare și conducere |
| |
Perioada | 1997 - 2003 - Suceava |
Funcția sau postul ocupat | Consilier și consultant juridic |
Numele și adresa angajatorului | Asociația Teritorială a Cooperativelor Meșteșugărești Suceava |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Activități juridice |
Perioada | 1996 - 1997 - Suceava |
Funcția sau postul ocupat | Profesor |
Numele și adresa angajatorului | Colegiul Național „Dimitrie Cantemir" Suceava |
Tipul activității sau sectorul de activitate | Profesor de drept administrativ |
Perioada | 1991 - 1996 - Suceava |
Calificarea/Diploma obținută | Licențiat în Științe Juridice |
Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formare |
Facultatea de Drept, Universitatea „Alexandru loan Cuza" lași |
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite |
Drept roman, drept civil, drept constituțional, economie politică, presa și
cultura, drept penal, drept administrativ și știința administrației, drept
financiar, criminologie și penologie, psihologie juridică, filozofie, drept
procesual penal, drept internațional public, dreptul familiei, dreptul
muncii, dreptul procesului civil, drept parlamentar, contencios
constituțional, drept internațional privat, criminalistică, dreptul
transporturilor, medicină legală, dreptul instituțional comunitar,
protecția juridică a drepturilor omului, dreptul comerțului internațional |
|
Perioada | 2005 - 2006 |
Calificarea/Diploma obținută | Masterat "Management Politic" |
Numele și tipul instituției de învățământ/furnizorului de formare |
Facultatea de Sociologie si Asistență Socială, Universitatea București |
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite |
Analiza politicilor publice, evaluarea programelor publice, elaborarea si
managementul proiectelor, managementul resurselor umane, concepte
fundamentale in politica si administratie, managementul institutiilor
publice |
|
Perioada | 2006 - 2007 |
Calificarea/Diploma obținută | Masterat Administrație publică |
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite |
Teoria administrației publice, instituții administrative, instituții
comunitare, dreptul finanțelor publice, simulări decizionale în
administrația publică, regimul juridic al autonomiei locale, resurse
umane în administrația publică, administrarea patrimoniului unităților
administrativ-teritoriale, instituții de drept financiar, simulări decizionale
în administrația publică, drept administrativ comparat, dreptul mediului
și dezvoltare durabilă, analiza sistemelor administrației publice, funcția
publică în Uniunea Europeană, sisteme informatice în administrația
publică, stare civilă, drept imobiliar, contencios administrativ special,
achiziții publice, sisteme informatice în administrația publică |
|
Perioada | 06/2011 |
Calificarea/Diploma obținută | Atestat |
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite |
Curs „Formarea a 35 personal SPO si a personalului CNEELSPO pentru a
face studii si analize in noile metodologii e-learning pentru formarea
adultilor; mecanisme si proceduri pentru monitorizarea si evaluarea
activitatilor de e-learning” |
|
Perioada | 09/2011 |
Calificarea/Diploma obținută | Certificat |
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite |
Curs „Abilitați organizationale in leadership si management" |
|
Perioada | 2012 |
Calificarea/Diploma obținută | Certificat |
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite |
Curs „Abilitați de comunicare interactiva la locul de munca in SPO" |
|
Perioada | 11/2013 |
Calificarea/Diploma obținută | Certificat |
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite |
Curs „Line managers workshop", Bruxelles |
|
Calificarea/Diploma obținută | Certificat de absolvire |
Disciplinele principale studiate/ Competentele profesionale dobândite |
Curs „Auditor intern in sectorul public"
Pastrarea documentelor in cadrul compartimentului. Planificarea
activitatii de audit intern. Pregatirea misiunii de audit. Colectarea
informatiilor. Evaluarea riscului. Evaluarea preliminara a controlului
intern. Programarea misiunii de audit intern. Elaborarea testelor de
audit intern.Asigurarea calitatii activitatii de audit intern. Evaluarea
activitatii juridice. Evaluarea activitatii financiar-contabile. Evaluarea
procesului de finantare
|