Sunteți aici: | Prima pagină > Urmărirea procesului legislativ > Pl 505/2002 |
Urmărirea procesului legislativ
Camera Deputaților
Propunere legislativă privind modificarea și completarea art.3 din Legea 61/1993 privind alocațiile de stat pentru copii.
Nr. înregistrare: | ||||||||||||||
- Camera Deputaților: | 505/08.10.2002 | |||||||||||||
Procedura legislativa: | cf. Constitutiei din 1991 | |||||||||||||
Prima Camera: | Camera Deputaților | |||||||||||||
Tip initiativa: | Propunere legislativa | |||||||||||||
Caracter: | organic | |||||||||||||
Procedura de urgenta: | nu | |||||||||||||
Stadiu: | procedura legislativa încetata prin respingere definitiva de catre Camera Deputatilor | |||||||||||||
Initiator: | 10 deputati, din care:
| |||||||||||||
Consultati: |
|
Derularea procedurii legislative
Data |   | Actiunea | |||||
CD | |||||||
08.10.2002 | înregistrat la Camera Deputatilor pentru dezbatere | ||||||
09.10.2002 |
prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor
| ||||||
10.10.2002 |
solicitare punct de vedere de la Guvern termen: 26-11-2002
| ||||||
27.11.2002 | prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor | ||||||
solicitare aviz de la Consiliul Legislativ termen: 27-12-2002
| |||||||
16.12.2002 | primire punct de vedere de la Guvern | ||||||
23.12.2002 | primire aviz de la Consiliul Legislativ | ||||||
03.02.2003 | prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputatilor | ||||||
trimis pentru raport la:
termen depunere raport: 27.03.2003
| |||||||
trimis pentru aviz la:
| |||||||
27.02.2003 |
primire aviz de la:
| ||||||
24.03.2003 |
primire raport (nr.033) de respingere de la:
face parte din categoria legilor organice
| ||||||
31.03.2003 | înscris pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputatilor | ||||||
08.04.2003 |
dezbatere în plenul Camerei Deputatilor(amânarea votului final) consultati stenograma sedintei
| ||||||
06.05.2003 |
respinsa de catre Camera Deputatilor consultati stenograma sedintei
| ||||||
încetarea procedurii legislative prin respingere definitiva de catre Camera Deputatilor | |||||||