Domnul Șerban Rădulescu: Mulțumesc, domnule președinte. Întrebarea mea este adresată doamnei ministru Ecaterina Andronescu, ministrul educației, cercetării și inovării. Obiectul întrebării: Situația precară a laboratoarelor școlare de biologie, fizică și chimie. Doamna ministru, Reforma educațională în România presupune, pe lângă modificări instituționale, îmbunătățiri în ceea ce privește resursele umane și infrastructura în învățământul preuniversitar și cel universitar. Deși, în aceste momente, problema principală este remunerația cadrelor didactice, voi face referire la o necesitate punctuală a învățământului gimnazial și liceal: existența și dotarea specifică a laboratoarelor de biologie, fizică și chimie. Acestea sunt obligatorii desfășurării unei educații teoretice și practice moderne, adaptată nevoilor actuale ale unui învățământ de bună calitate. Cred că necesitatea acestei investiții în infrastructura școlară este apreciată de Ministerul Educației, Cercetării și Inovării și, în consecință, va reprezenta o prioritate în reforma școlară. În acest sens, vă întreb, doamna ministru, care sunt măsurile pe care Ministerul Educației, Cercetării și Inovării intenționează să le adopte în vederea dotării școlilor cu laboratoare de biologie, fizică și chimie? Doresc răspuns în scris. Vă mulțumesc. Șerban Rădulescu, senator PD-L de Cluj.
|